اخبار مهم شهرستان خواف

بارش باران این رحمت الهی که از حدود ساعت 11 شب گذشته شروع شد و تا ساعت ها ادامه داشت باعث خوشحالی مردم بویژه کشاورزان و دامداران شد. خشکسالی های چند سال گذشته در این شهرستان باعث زمین گیر شدن کشاورزان و دامداران شده است. این در حالی است که میزان  بارندگی در سال زراعی جدید تا کنون الحمد لله خوب بوده و امید واریم که این رحمت الهی در این خطه از میهن اسلامی مان ادامه داشته باشد و بستر مناسبی برای تامین آب های سطحی و زیر زمینی گردد و از طرفی چشمه سارها،قنوات و رود خانه ها پر آب شده و حیات وحش از نابودی نجات پیدا کند.

 



           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 13:25
گل محمد آرزومند

شهرستان خواف واقع در استان خراسان رضوی می باشد.این شهرستان دارای آب و هوای گرم و خشک است. این شهرستان دارای آثار باستانی از قبیل:حوض آقا حسین-مزار شریف بابا عبد الله- یخدان-خواجه یار و...می باشد.

 



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 19:4
گل محمد آرزومند

شبکه دامپزشکی شهرستان خواف در نیمه دوم سال 90 در حوزه کنترل بهداشت مواد غذایی خام دامی مقدار 120 کیلو گرم گوشت فاسد و بدون تاریخ را ضبط و معدوم نموده است. طی این مدت 4پرونده تخلف بهداشتی جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی خواف ارسال گردیده است. دکتر احمدی(رئیس شبکه دامپزشکی خواف) ضمن بیان این مطالب افزود: ازجمله وظایف مهم دامپزشکی ،کنترل بهداشتی تولید و عرضه فرآورده های خام دامی می باشد که این مسئله از طریق کنترل بهداشتی دامداری ها ،مرغداری ها ؛زنبورستان هاو دیگر مراکز تولید و همچنین نظارت بهداشتی بر حمل فر آورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز،سفید و ماهی ،فرآورده های جانبی و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از جمله قصابی ها، مرغ فروشی ها و فروشگاه های بزرگ محقق می شود.

 



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:53
گل محمد آرزومند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.واقعا ممنونم از این که به من سر زدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار مهم شهرستان خواف و آدرس golmohammadarezoomand.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 53687
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1