اخبار مهم شهرستان خواف

در ادامه بررسی های صلاحیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان صلاحیت انتخابات حوزه خواف و رشتخوار و حوزه های دیگر تایید شد این مطلب را می توانید در سایت شورای نگهبان ملاحظه فرمایید.



           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 16:2
گل محمد آرزومند

این مطلب را فرماندار رشتخوار در جلسه ای که با حضور ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع خواف و نماینده منتخب دوره نهم مجلس شورای اسلامی در رشتخوار برگزار شد ایراد کرد و گفت:زیر ساخت های توسعه در منطقه آماده است و باید با تامل و همدلی و همکاری همه ی دستگاههای اجرایی مشکلات را مرتفع نمود. فرماندار رشتخوار حضور مردم خواف و رشتخوار در حماسه 12 اسفند و مشارکت 100% مردم منطقه را ستود و گفت این حضور همچون گذشته دشمن را مایوس کرده و بر وحدت و انسجام مردم افزوده و برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار میهن عزیزمان افزوده است.هاشم جنگی همچنین اظهار داشت که مردم این منطقه همیشه بیانات مقام معظم رهبری را لبیک گفته و در همه ی صحنه های انقلاب حضور پیدا کرده اند که این امر وظیفه ما را سنگین تر کرده و برای چنین مردمی از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.وی در پایان گفت به برکت نظام جمهوری اسلامی ضریب امنیتی منطقه خوب است و امیدواریم که قطار توسعه در خواف و رشتخوار سرعت بیش تری به خود بگیرد.

در پایان این جلسه دکتر نگهبان و امام جمعه اهل تسنن و تشیع شهرستان خواف مطالبی در رابطه با وحدت و یکپارچگی مردم و حضور گسترده آنها در همه صحنه های انقلاب که توطئه های دشمن را خنثی می کند،مطالبی بیان کردند.

 

فرماندار رشتخوار



           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 18:52
گل محمد آرزومند

شهردار خواف در مراسمی که به مناسبت سال جدید تحت عنوان نسیم بهاریدر سینما کویر خواف با حضور جمعی از شهروندان، دانش آموزان فرهنگیان و اعضاء شورای اسلامی شهر برگزار گردید از دانش آموزان برتر فرزندان همکاران شهرداری و همچنین نویسنده ی خردسال مقطع ابتدایی به نام نگار موحدی نویسنده ی کتاب باغ آبی تقدیر کرد شهردار خواف در این مراسم ضمن تقدیر از استاندار خراسان رضوی که دستور بر پایی این چنین مراسمی را صادر نموده اند مطالبی را در خصوص اهمیت علم و دانش بیان نمود و به دانش آموزان قول داد که در صورت کسب رتبه ممتاز در آزمون های پایان سال مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به سفر زیارتی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 

((حرم مطهر امام رضا (ع) ))



           
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 8:55
گل محمد آرزومند

در اجرای ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ی 72 آئین نامه اجرایی آن،به اطلاع کلیه ی اهالی حوزه ی انتخابیه خواف و رشتخوار می رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه در حوضه ی انتخابیه ی خواف و رشتخوار برگزار شدجمع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه 110425بود که اشخاص به ترتیب:

1- آقای محمود نگهبان سلامی    نام پدر  غلام حسین        دارای:38728رای

 

2-آقای حبیب الله حبیبی             نام پدر اسماعیل             دارای:37534رای

 

3-آقای سید محسن امیر کلالی    نام پدر سید خسرو        داری:28296رای

 

4-آقای علی زنگوئی زوزنی        نام پدر شهسوار            دارای:2717رای

 

5-آقای محمد رضای پهلوان نژاد     نام پدر غلامعلی            دارای:1605رای


 

(( آقای محمود نگهبان))



           
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 18:4
گل محمد آرزومند

جلسه ی توجیهی کاندیداهای نمایندگی  نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی خواف و رشتخوار با حضور فرماندار و رئیس مرکز حوزه ی انتخابیه خواف و رشتخوار- فرماندار رشتخوار-اعضای هیئت اجرایی ،نظارت،بازرسی و اعضای شورای تامین دو شهرستان بر گزار شد.

در این جلسه جغتائی در ابتدا گزارشی از روند فعالیتهای انتخاباتی به حاضرین ارائه نمود و ادامه داد:امانتداری و تامین بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید توسط مسولان انجام شود.

وی افزود:مجموع تحرکات کاندیداها و طرفداران آنها تحت نظارت دستگاههای امنیتی است و رعایت قوانین انتخاباتی توسط کاندیداها مورد انتظار است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار ادامه داد:اظهارات کاندیدا آرامش بخش به شهرستان باشد و مباحثی که مطرح می کنند ایجاد توقع بیجا نباشد و از دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی خودداری و از طرح و وعده هایی که امکان تحقق ندارد خودداری کنند.

 

 



           
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 17:19
گل محمد آرزومند

این مطلب را فرماندار خواف در جمع مردم اهل سنت شهرستان خواف ایراد کرد وگفت حضور حد اکثری مردم در صحنه های انقلاب همچون گذشته دشمنان را ناامید و توطئه های آن ها را خنثی خواهد کرد.جغتایی گفت:ما امانتدار مردم هستیم و مجریان از خود شما هستند و آنچه که از صندوق بیرون خواهد آمد همان رای شما است و همه ی دلسوزان انقلاب درصددند که این پروژه بزرگ و ملی را به نحو احسن مدیریت کنند و برای ما مشارکت و حضور گسترده مردم ملاک است.وی در پایان تعداد صندوق های اخذ رای در حوزه خواف و رشتخوار را 114 صندوق اعلام کرد و گفت باید همه ی ما تابع قانون باشیم زیرا اگر کسی هم رای آورد تا زمانی که تایید نهایی و اعتبارنامه وی امضا نشود نماینده مردم نیست.

 



           
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 13:41
گل محمد آرزومند

سرپرست حوزه ی علمیه ی احناف خواف در باره حضور پرشور مردم خواف در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت:

انتخاباتی که در پیش رو داریم یعنی انتخابات نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و حساس است چرا که دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند و سعی می کنند که این انتخابات بی رونق باشداما مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان خواف با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رای دشمنان نظام وانقلاب را مایوس خواهند کرد.

مولانا مطهری همچنین گفت:مردم این شهرستان در تمام صحنه ها و مراسمات وفاداری خودرا به انقلاب اسلامی ایران به اثبات رسانده اند و در این انتخابات هم این چنین خواهند بود و به عنوان وظیفه شرعی و قانونی در میدان انتخابات حاضر خواهند شد.

وی در پایان افزود مردم به فرد اصلح و اهل تقوی که بتواند به وظیفه ی خود عمل،و از حقوق آنان دفاع کند رای خواهند داد.

 



           
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 9:35
گل محمد آرزومند

سید منصور موسوی معاون فرماندار خواف در جلسه ی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بیان داشت:شهرستان خواف دارای پتانسیلهای عظیمی در جذب گردشگر است که دست اندر کاران با تلاش بیشتر و استفاده از ظرفیت های موجود زمینه ی حضور میهمانان بیشتر را فراهم  کنند.

وی توسعه صنعت گردشگری را نشانگر صلح و آرامش دانست و نتیجه ی آن را رونق اقتصادی شهرستان عنوان کرد.

معاون فرماندار افزود: شهرستان دارای اثار تاریخی فراوان است که ضرورت برنامه ریزی و تعامل دستگاههای مرتبط را می طلبد.

موسوی از بخشداران خواست که ستاد های فرعی را در مراکز بخشها و روستاها تشکیل دهند و شهرداران تابعه نسبت به فضا سازی مناسب سطح شهر،ورودی شهرها و نصب پارچه های مناسب در ایام نوروز اقدام کنند.

وی از ادارات خواست که لیست کشیک نوروزی را به فرمانداری ارسال نمایند و از طرفی نظارت بر بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز با جدیت انجام پذیرد.

موسوی از نیروهای امدادی حلال احمر خواست تا آمادگی لازم در خصوص مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و همچنین اکیپ های امداد خودرو در ایام نوروز فعال باشند.

معاون فرماندار در پایان گفت: بانکها خود پردازها را به صورت تمام وقت آماده داشته باشند و نیز علائم و رفع نواقص فنی جاده ها در اسرع وقت پیگیری شود .از طرفی در این ایام دفاتر پیشخوان دولت پاسخگو باشند و مدارس هم جهت اسکان مسافران آمادگی لازم را داشته باشند.



           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 16:45
گل محمد آرزومند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.واقعا ممنونم از این که به من سر زدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار مهم شهرستان خواف و آدرس golmohammadarezoomand.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 53686
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1