اخبار مهم شهرستان خواف

در این جلسه فرماندار خواف ضمن تشکر از برنامه های انجام شده در هفته وحدت گفت:دهه فجر یادآور یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب می باشد که با جان فشانی و از خودگذشتگی این انقلاب را به ثمر رساندند.دکتر پهلوان نژاد گفت:ما سعی خواهیم کرد امسال را باشکوهتر و پربارتر از سال های گذشته برگزار نماییم. وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه های متنوع و شاد در طول این دهه،اظهار داشت:همه مسئولین می بایست در کلیه مراسمات دهه فجر حضور فعال داشته باشند و حضور مسئولین در برنامه ها،نیاز به دعوت نامه ندارد.
 دکتر پهلوان نژاد در پایان به گزیده ای از برنامه ها اشاره نمود و گفت:در دهه فجر امسال برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی،ورزشی، جشن انقلاب،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان،کلنگ زنی و افتتاحیه ده ها پروژه و همایش های مختلف در سطح شهرها و روستاها خواهیم داشت.



           
چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:, :: 19:55
گل محمد آرزومند

این مطلب را فرماندار خواف در جلسه هم اندیشی بخشداران و شوراهای اسلامی شهرستان خواف بیان داشت و گفت:به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار درروستاها،اعضای شوراهای اسلامی و تعاونی های دهیاران می بایست زمینه تشکیل تعاونی فراگیرشهرستانی رافراهم آورند. دکتر پهلوان نژاد ضمن اشاره به پتانسیل های بالقوه وبالفعل در همه ی زمینه های شهرستان گفت:اعضای شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها باید جلسات هم اندیشی با اصحاب فکر و اندیشه در روستا و شهر برگزار نمایند و ضمن شناسایی فرصت ها و تهدید ها،سند توسعه شهرستان را تدوین نمایند.

فرماندار خواف در پایان خواستار تعامل بیشتر شوراها با دهیاران و شهرداران به منظور حل مشکلات روستاها و شهر ها شد.

 



           
یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, :: 21:45
گل محمد آرزومند

مدیر اجرائی مجمع خیرین سلامت شهرستان خواف ضمن بیان مطلب فوق گفت:خیرین سلامت خواف در اولین قدم خود اقدام به خرید دستگاه سونوگرافی پیشرفته به مبلغ 1/400/000ریال از محل کمکهای مردمی نمودند.دستگاه قبلی که عمر مفید آن تمام شده بود و کارایی لازم را نداشت،بنابراین بیماران مجبور بودند به شهر های همجوار مانند تایباد،تربت حیدریه،مشهدوتربت جام بروند که علاوه بر سرگردانی،هزینه های زیادی را هم متحمل می شدند.با خرید این دستگاه از اعزام بیماران به مناطق دیگروشهرهای مجاور جلوگیری می شود.

قاسم زاده همچنین اظهار داشت:اهداف بعدی مجمع خیرین سلامت تهیه سی تی اسکن، لاپارسکوپی(جراحی بدون باز کردن شکم)ودستگاه جراحی چشم می باشد.



           
یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, :: 21:21
گل محمد آرزومند

این مطلب را یکی از اساتید حوزه ی علمیه احناف خواف در خطبه های نماز جمعه این هفته برادران اهل سنت بیان کرد و گفت:از صدر اسلام وحدت و همدلی زبانزد عام و خاص بوده و تنها وسیله ای است که می توان در برابر دشمنان اسلام از جمله یهود بکار برد. مولوی عبدالله موحدی افزود:امنیتی را که امروز در کشور ما حاکم است باید قدر دانست و خدا را شکر نمود زیرا امنیت زمینه ساز همه ی کارهای انسانی است.
 در این مراسم فرماندار خواف هم ضمن تبریک هفته ی وحدت گفت:فضای وحدت و همدلی که وجود دارد باید اگر انتقاد سازنده ای هم بود،توجه نمود.
 دکتر پهلوان نژاد گفت:شهرستان خواف 206 مدرسه با 27000 دانش آموز دارد که 22 مدرسه توسط خیرین در حال احداث است و 20 مدرسه فرسوده بالای 30 سال وجود دارد که باید کمر همت بست و با کمک و مشارکت آن ها را ساخت زیرا حداکثر اعتبارات شهرستان امسال در بخش آموزش و پرورش هزینه شده است و ما همه در حال جذب خیرین کشور و استان برای مشارکت در توسعه ی فضای آموزشی هستیم. وی افزود:3مدرسه توسط بنیاد برکت که زیر نظر مقام معظم رهبری است در روستاهای محروم و احداث و آسفالت جاده باغ بخشی به رشتخوار با اعتبار 2 ملیارد تومان در دستور کار این نهاد است.
 رئیس شورای آموزش وپرورش همچنین اظهار داشت که در سال گذشته 44 نفر کنکوری زیر1000و امسال 55 نفر داشته ایم که نشان میدهد دانش آموزان از استعداد خوبی برخوردارند و باید در توسعه ی فضای آموزشی کمک کرد.از طرفی امسال 10 میلیارد تومان به دهیاری ها و شهرداری های خواف کمک کردیم تا به مدارس هم کمک های داشته باشند زیرا بسیاری از مدارس به علت کمبود جا،انباری و دفاتر را به کلاس تبدیل کرده اند.
 دکتر پهلوان نژاد در پایان گفت:با تلاش و کوشش خیرین و دولت 60 کلاس را هوشمند سازی کرده ایم.



           
شنبه 20 دی 1393برچسب:, :: 12:42
گل محمد آرزومند

فرماندار خواف در همایش خبازان شهر خواف ضمن تبریک هفته وحدت گفت:نگاه ما در بحث عملکرد نانوایی ها،تاکید بر کیفیت نان است و باید کیفیت نانی که در اختیار مردم قرار می دهیم،مورد رضایت عموم باشد و تا حد امکان از تبدیل شدن این برکت خداوندی به ضایعات پرهیز شود.

دکتر پهلوان نژاد افزود:دستگاه های ذیربط باید با نانوایی های متخلف برابر ضوابط برخورد نماید و با تلاش در افزایش کیفیت نان،زبانزد مردم باشند تا رضایت مردم جلب شود و از ارائه ی نان باکیفیت پایین خودداری شود.

در ادامه ی این همایش نانوایان به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.



           
پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:, :: 13:38
گل محمد آرزومند

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با مواد مخدر و کشف 49کیلو و 680گرم مواد افیونی خبر داد.سرهنگ محمد یزدانی گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر و انتقال آن، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف با همکاری پلیس مواد مخدر استان و استقرار گروه های گشت در محورهای مواصلاتی و مناطق جرم خیز و رصد اطلاعاتی گسترده در سه عملیات همزمان و ضربتی 49 کیلو و680 گرم مواد افیونی را کشف کردند.وی تصریح کرد:37کیلو و 400گرم از این مواد در بدنه یک دستگاه کامیون بنز ده تن که در محور خواف - تربت حیدریه تردد می کرد کشف شد در حالی که متهم مواد افیونی را به شکلی ماهرانه در بطری های سس مایونز جا سازی کرده بود.همچنین 13کیلو و200گرم از این مواد از ترک بند یک دستگاه موتورسیکلت در محور قاین-خواف و یک کیلو دیگر از یک دستگاه سواری سمند کشف شد.



           
چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, :: 18:2
گل محمد آرزومند

این مطلب را فرماندار خواف در همایش بزرگ رهپویان وحدت با حضور علماء و طلاب جوان اظهار داشت و گفت:مقوله وحدت و اتحاد در احادیث زیاد مطرح شده است و ریشه در فطرت انسان دارد.دکتر پهلوان نژاد گفت:تنها راه مقابله با گروه های نو ظهور،همین بحث وحدت و انسجام در بین مسلمانان است و در این بین،نقش علماء میتواند بسیار موثر باشد.وی افزود:بحث وحدت علاوه بر کلام باید در عمل هم نمود عینی داشته باشد و از ظاهر سازی پرهیز نماییم.وی در پایان از طلاب جوان خواستار شد تا در مباحث مذهبی،تقریب را در مناطق تلفیقی رعایت نموده و سعی نماییم فاصله ها را کمتر و تفرقه ها را دور کنیم



           
چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, :: 12:22
گل محمد آرزومند

از مرحله ی نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های استان خراسان رضوی تیم فوتبال امید احیای سپاهان خواف میزبان تیم آرامش مشهد بود که تیم احیای سپاهان توانست با گل های یوسفی و یگانه،دو بر یک حریف خود را شکست دهد.مسابقه برگشت دو تیم در مشهد برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی تیم سپاهان،برای اولین بار در تاریخ فوتبال خواف یک تیم در لیگ منطقه ای کشور سهمیه خواهد داشت.



           
دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, :: 21:52
گل محمد آرزومند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.واقعا ممنونم از این که به من سر زدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار مهم شهرستان خواف و آدرس golmohammadarezoomand.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 53686
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1